Sanofi România, desemnată Superbrand 2024-2025 de un consiliu format din lideri din mai multe domenii

Sanofi România, desemnată Superbrand 2024-2025 de un consiliu format din lideri din mai multe domenii

Compania Sanofi România a fost desemnată Superbrand în cadrul ediţiei 2024-2025 a programului Superbrands România, o distincţie acordată pentru brandurile cele mai respectate din ecosistemul local de business şi sănătate.

Selecţia a fost realizată de compania de cercetare Ipsos şi de un consiliu de onoare format din lideri din domeniile comunicării, marketingului şi afacerilor, pe baza a patru criterii esenţiale: calitate, fiabilitate, distincţie şi, pentru prima dată, ESG (mediu, social, guvernanţă).

Dintre cele 698 de branduri analizate din 30 de industrii, Sanofi s-a remarcat prin coerenţa direcţiei strategice, impactul în societate şi consecvenţa reputaţiei, a precizat compania farmaceutică, într-un comunicat.

„Pentru mine, statutul de Superbrand confirmă un lucru esenţial: că în tot ce facem – fie că vorbim despre acces la tratamente, etică, inovaţie sau sustenabilitate – am reuşit să rămânem consecvenţi. Nu ne propunem să fim perfecţi, ci să fim constanţi şi autentici, într-un sector în care fiecare decizie are impact direct asupra oamenilor”, a declarat Cristina Pricop, Corporate Affairs Lead în cadrul Sanofi România.

Compania farmaceutică Sanofi este prezentă în România de peste 30 de ani, perioadă în care şi-a transformat rolul din furnizor de tratamente într-un partener strategic al sistemului de sănătate.

Sanofi este în prezent o companie biofarmaceutică orientată spre ştiinţă şi alimentată de Inteligenţa Artificială, în care cercetarea, tehnologia de ultimă generaţie şi responsabilitatea faţă de pacienţi sunt valori esenţiale.

„La Sanofi, inovaţia nu este un scop în sine, ci un mijloc prin care răspundem concret nevoilor reale ale pacienţilor. Ne dorim să aducem soluţiile medicale acolo unde este cea mai mare nevoie de ele - mai repede, mai eficient şi mai echitabil. Investim constant în infrastructură digitală, Inteligenţă Artificială şi o reţea globală interconectată, pentru a accelera accesul la tratamente inovatoare”, a spus Buğra Kulak, Country Lead Sanofi România.

Compania este prezentă în mai multe arii terapeutice, de la imunologie şi oncologie până la boli rare şi vaccinuri.

Pe plan intern, Sanofi România este recunoscută ca un angajator care încurajează colaborarea autentică, iniţiativa şi dezvoltarea profesională continuă.

Noua structură organizaţională a companiei – Customer First Organization – reflectă o schimbare profundă de abordare, în care pacienţii şi profesioniştii din sănătate sunt parteneri activi în crearea de soluţii comune, care să le îmbunătăţească starea de sănătate şi calitatea vieţii, potrivit Sanofi.

Sanofi este dintre cele mai importante companii din domeniul sănătăţii la nivel mondial, fiind prezentă în peste 100 de ţări.

viewscnt