Clinica Smart Nutrition, cu peste 10 ani de activitate în domeniul nutriţiei, îşi schimbă identitatea şi devine San Antonio, un centru medical multidisciplinar. Schimbarea de brand are loc în contextul în care clinica a fost preluată de către Giorgiana Lazar, specialist în management medical cu 23 de ani de experienţă, fost director executiv al reţelei Sanador.
Clinica urmează să îşi extindă semnificativ aria de servicii, pornind de la cele opt specialităţi medicale oferite în prezent: diabet, nutriţie şi boli metabolice, obstetrică-ginecologie, endocrinologie, dermatologie, cardiologie, chirurgie vasculară, medicină internă şi psihologie.
Această diversificare va permite o abordare integrată şi multidisciplinară a pacientului, prin colaborarea permanentă între specialişti, în vederea stabilirii unui diagnostic corect şi a unui plan de tratament personalizat.
Pentru susţinerea acestui proces de extindere, a fost realizată o investiţie semnificativă, de aproximativ 1 milion de euro, direcţionată către infrastructură, tehnologie şi dezvoltarea serviciilor.
Clinica a fost dotată cu echipamente medicale de ultimă generaţie furnizate de GE Healthcare, printre care ecografele Voluson pentru evaluări ginecologice şi obstetricale, sistemele Vivid pentru investigaţii cardiologice avansate, precum şi electrocardiograful MAC – GE.
„După 23 ani petrecuţi în managementul spitalelor private din Bucureşti am decis să iau calea antreprenorială şi să dezvolt propriul proiect medical, clinica San Antonio, cu accent pe trei piloni esenţiali: tratament multidisciplinar, tehnologie de ultimă generaţie şi o viziune centrată pe pacient. Ne propunem să oferim o experienţă medicală accesibilă şi orientată spre rezultate reale. Investim în oameni, echipamente şi procese, pentru că ne asumăm rolul de partener real în sănătatea pacienţilor noştri”, a afirmat Giorgiana Lazăr, director general al San Antonio, citată într-un comunicat al clinicii.
Pe lângă investiţia iniţială, strategia de dezvoltare pentru următorii doi ani prevede alocarea de fonduri suplimentare, ajungând astfel la investiţii totale de circa 2 milioane de euro. Aceste fonduri vor susţine consolidarea clinicii prin extinderea echipei medicale cu specialişti de top, dezvoltarea de parteneriate cu asiguratori privaţi şi companii şi optimizarea accesului la servicii, prin telemedicină şi digitalizarea integrală a proceselor de programare şi comunicare.
“Diferenţierea faţă de alte clinici de pe piaţă se realizează printr-un model de îngrijire centrat pe pacient. La San Antonio, fiecare caz este analizat în detaliu, iar tratamentele sunt concepute în funcţie de istoricul medical, stilul de viaţă, obiectivele de sănătate şi preferinţele individuale ale fiecărui pacient”, menţionează reprezentanţii clinicii.
Clinica a obţinut, în 2025, certificarea EASO – European Association for the Study of Obesity, care validează standardele clinicii în diagnosticarea şi tratamentul obezităţii şi bolilor metabolice.